مدیریت شیلات Fishery Management
دکتر افشین عادلی - عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و کارشناس رسمی دادگستری در رشته شیلات
کلمات کلیدی مطالب
نویسنده: افشین عادلیAfshin Adeli - ٢۱ دی ۱۳۸۸

چاپ اول کتاب فوق در سال ١٣٨٧ در قطع وزیری  توسط نشر بی نهایت منتشر شده است.

از سیاست‌های اتخاذ شده توسط دولت‌ها در جوامع مختلف، تلاش به منظور برقراری امنیت غذایی و تامین غذای سالم و بهداشتی برای آحاد مردم است. با پیشرفت صنایع تبدیلی به دست‌یابی به امنیت غذایی، کاهش ضایعات، افزایش ارزش افزوده، اشتغال‌زایی و صادرات غیرنفتی کمک می‌شود. حال، سرمایه‌گذاری در راستای توسعۀ تولید با هر هدفی، مستلزم وجود تقاضا برای محصول و تولید محصولی متناسب با نیاز مشتری خواهد بود تا اقتصاد تولید پایدار بماند. برای توسعۀ فعالیت‌های شیلاتی نگاه اقتصادی پایدار و محیط زیستی با ثبات، ضروری است و به همین دلیل آگاهی از اصول دانش بازاریابی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. برای یک بازاریابی راه‌بردی نیز توجه به صنایع تبدیلی و به خصوص صنایع بسته‌بندی به منظور توفیق در فروش بیش‌تر، کاهش ضایعات، توسعۀ صادرات، تمایل به تولید، افزایش درآمد ارزی و امنیت غذایی و در نهایت فراهم کردن اطمینان خاطر بیش‌تر برای مصرف‌کنندگان و ایجاد مشتری با رعایت استانداردهای بین‌المللی و استمرار تولید ضروری است. بدین سبب کتاب حاضر می تواند نقش موثری در اعتلای مدیریت شیلات و بالاخص افزایش مصرف آبزیان و سلامتی در جامعه نقش داشته باشد.

کتاب حاضر سعی دارد مخاطب را با اصول بازاریابی و انواع بسته‌بندی آبزیان آشنا سازد. مباحث مربوط به بازاریابی و بسته بندی آبزیان در دو فصل مجزا نگاشته شده است که می‌تواند علاوه بر استفاده دانشجویان رشته های  شیلات، صنایع غذایی و دامپزشکی، مورد استفاده سایر علاقه مندان ، مدیران و دست اندرکاران صنایع شیلاتی قرار گیرد.

در لینک ذیل می توانید به فهرست و گزیده ای از کتاب دست یابید:

http://www.ketab.ir/DataBase/BookPdf/87211102.pdf

نحوه خرید و دستیابی:


چاپ جدید و دوم کتاب" اصول بازاریابی و بسته بندی آبزیان" به قیمت 13000 تومان در سال 1392 منتشر شد ه است علاقه مندان خرید کتاب بصورت جزئی یا کلی می توانند با شماره تلفن 02166400220 انتشارات دانش نگار تماس حاصل فرمایند


نویسندگان وبلاگ:
دوستان من:
کدهای اضافی کاربر :